რესურსები


მასწავლებელი ყოველთვის  ქმნის სასწავლო რესურსს. აქ იგულისხმება არა მარტო სახელმძღვანელო, არამედ გარკვეული სახის დამატებითი მასალა, რომელიც შესაძლოა დასჭირდეს მასწავლებელს სწავლების ამა თუ იმ ეტაპზე.

იხილეთ  დამატებითი  სასწავლო  რესურსები:


შოთა  რუსთაველის  ,,ვეფხისტყაოსანი"; ვიქტორინა  მეათეკლასელებისათვის
https://learningapps.org/3655505

********************************************************************************


ვიქტორინა  მერვეკლასელთათვის   შესწავლილი  მასალის  შესაჯამებლად
https://learningapps.org/3653810


*******************************************************************************


        აუდიო-წიგნები


    მ      ო      უ       ს      მ     ი     ნ     ე     თ      

ვაჟა-ფშაველას  მოთხრობა  ,,ამოდის! ნათდება!"
https://soundcloud.com/audio-archives-of-georgia/zhiqcvbvtfvx

ილია  ჭავჭავაძის  მოთხრრობა ..კაცია-ადამიანი?!"
https://soundcloud.com/audio-archives-of-georgia/adr4j8abxz6n


ილია  ჭავჭავაძის  პოემა  ,,განდეგილი"
https://soundcloud.com/audio-archives-of-georgia/kize4sbfkien


ილია  ჭავჭავაძის  პუბლიცისტური  წერილი  ,,ზოგიერთი  რამ"
Share to Facebook Share to Twitter Share to Tumblr Share to Google+ Pin it Share to Email Embed https://soundcloud.com/audio-archives-of-georgia/77gvkgbvdu3a




********************************************************************************


********************************************************************************




აკაკი  წერეთლის  პოემა   ,,გამზრდელი"

გადადით  ბმულზე:        https://learningapps.org/4927461


*******************************************************************************



გადადით   ბმულზე:           პირდაპირი ნათქვამი


*********************************************************************************
              ელექტრონული  რესურსები:

გიორგი  ლეონიძის  მოთხრობა  ,,მარიტა"

ვიქტორინა

კროსვორდი


ი. ჭავჭავაძის  მოთხრობა  ,,სარჩობელაზედ", მ. ჯავახიშვილის მოთხრობა  ,,ეშმაკის  ქვა",  გ.ლეონიძის  მოთხრობა  ,,მარიტა"

ვინ ისვრის ქვას?!


*******************************************************************************

No comments:

Post a Comment